Tak, w zależności od lokalizacji mieszkania proponujemy możliwość najmu hybrydowego tj. w okresie letnim najmu krótkoterminowego, a w pozostałych miesiącach najmu długoterminowego. Takie działanie ma na celu zmaksymalizować zysk dla właściciela.
Cała praca, począwszy od przygotowania ogłoszenia przez promocję mieszkania, koordynację rezerwacji, kontakt z gośćmi oraz sprzątanie, są po stronie zespołu ProstyWynajem. Właściciel mieszkania nie zajmuje się niczym innym jak w przypadku najmu długoterminowego.
Tak, w trakcie planowania najmu przekazujemy Państwu checklistę z elementami niezbędnymi oraz opcjonalnymi do mieszkania. Istnieje też możliwość, że my w imieniu Państwa doposażymy mieszkanie w brakujące elementy, a z Państwem rozliczymy się w momencie, kiedy mieszkanie zacznie na siebie zarabiać. W przypadku umów na czas nieokreślony ProstyWynajem pokryje koszty sesji zdjęciowej, pościeli, ręczników, minisejfu lub zamka elektronicznego.
Tak, oczywiście. W przypadku mieszkań, których stan wskazuje na konieczność generalnego remontu możemy zająć się wszystkim od początku - wspólnie ustalimy projekt remontu, jego zakres, przeprowadzimy remont oraz przygotowujemy mieszkanie do najmu. Po zakończeniu remontu wykonamy profesjonalną sesję zdjęciową oraz zajmiemy się kampanią marketingową mającą na celu jak najkorzystniejsze wynajęcie Państwa mieszkania.
W zależności od rodzaju budynku, mieszkania oraz zaawansowania planowanych prac remontowych, może trwać od 2 do 4 miesięcy.
Za wsparcie w wynajmowaniu mieszkania pobieramy procentową prowizję od zysków między 11% a 25% w zależności od rodzaju najmu. Możemy także zaoferować właścicielowi mieszkania gwarancję stałego czynszu, aby jego biznes był stabilnym źródłem dochodu na lata.
W zależności od ustaleń montujemy mini sejf na klucze lub elektroniczny zamek, do którego generujemy czasowy kod dostępu dla gości.
W przypadku chęci zakupu nieruchomości skontaktuj się z nami w celu omówienia potrzeb. Nasz zespół wyszuka mieszkanie i złoży odpowiednią ofertę.
W przypadku usterki nasz zespół zajmuje się kontaktem z najemcą oraz jej usunięciem. Właściciel mieszkania jest informowany o usterce oraz o jej przyczynie.